Téry Ödön Túra Club

Túratársaságunk 40 évvel ezelőtt alakult, és a mai napig működik kb 50 fővel. Fő tevékenységünk a gyalogos turizmus, szeretjük és óvjuk a természetet. Ezen az oldalon megpróbálunk röviden beszámolni a látottakról, kedvet csinálni a természetjáráshoz.

Ma megajándékozott bennünket az időjárás és szép napsütést bocsátott le ránk "mert a túristák megérdemlik alapon". Eleinte volt egy kis gondunk az előző napokon történt hóátfúvással, helyenként a 40 cm-es havon kellett utat törni, de ahogy beértünk az erdőbe, volt előttünk más "megszállottak" által kitaposott ösvény, így a túra további része már kellemes volt. A mai útvonal nagyrészt felfelé vitt, lehet, hogy ez volt az oka annak, hogy csak 4-en vettünk részt rajta, de kárpótolt bennünket a havas napsütötte táj és a Kevélynyergi szép kilátás. Ezen az Országos kéktúra útvonalon frissen kihelyezett táblák tájékoztattak bennünket fűről, fáról, állatokról, geológiáról. Sokhelyen találkoztunk friss vaddisznó és őz nyomokkal, de ezúttal egyet élő állatot sem láttunk, viszont a madarak éledeznek. Lehet, hogy ők már tudják, hogy hamarosan itt a tavasz? Lehet, hogy ez volt az utolsó igazán téli túranapunk ebben az évszakban. (írta: Dobos Ildi)
Íme néhány kép (a képeket köszönjük Dobos Ildinek):
Napos, havas erdőrészlet
3-an a résztvevők közül:
Teve sziklák:

Oldal: Február 14-i túra képekben (Budai-hegység)
Téry Ödön Túra Club - © 2008 - 2024 - teryodonturaclub.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés