Téry Ödön Túra Club

Túratársaságunk 40 évvel ezelőtt alakult, és a mai napig működik kb 50 fővel. Fő tevékenységünk a gyalogos turizmus, szeretjük és óvjuk a természetet. Ezen az oldalon megpróbálunk röviden beszámolni a látottakról, kedvet csinálni a természetjáráshoz.

Mai Budai hegyek túránkat ködös, tél előtti, de hőmérsékletben nem olyan hideg napon 11-en kezdtük. A fogaskerekűről a Sváb hegynél leszállva megtekintettük Eötvös József szobrát, majd lépcsősoron elérve a Széchenyi kilátót. Sajnos a köd miatt kilátás nem volt, viszont nagyon sejtelmes, nem túl nagy látótávolságban követtük egymást. A Széchenyi hegyet elérve folytattuk utunkat a Normafáig, ahol pihenőt tartottunk és jó hangulatban elfogyasztottuk a megérdemelt rétest és forralt bort. Itt feltámad a szél, úgyhogy siettünk tovább állni, hogy mozgással felmelegítsük izmainkat, így jutottunk el a libegő végállomásáig, ahová behúzódtunk ebédelni (hátizsákból). Folytatva utunkat és lefelé véve az irányt elindultunk a hegyről lefelé, és csodák csodájára a köd eltűnt, sőt a nap is helyenként kisütött, nagyon kellemes volt a kényelmes úton haladni Virág-völgy és Budakeszi felé. Ismét kellemes napot töltöttünk a Budapest közeli hegyekben. (írta: Dobos Ildi)

Dobos Ildi képei:

budai hegyek 4

Minden egy cseppben:

budai hegyek 5

Csoportkép a Széchényi kilátónál immár ködben:

budai hegyek 6

Versegi Károlyné Márti képei:

budai hegyek 7

budai hegyek 8

budai hegyek 9

budai hegyek 10

Oldal: November 21-i túra képekben (Budai hegység)
Téry Ödön Túra Club - © 2008 - 2024 - teryodonturaclub.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés