Téry Ödön Túra Club

Túratársaságunk 40 évvel ezelőtt alakult, és a mai napig működik kb 50 fővel. Fő tevékenységünk a gyalogos turizmus, szeretjük és óvjuk a természetet. Ezen az oldalon megpróbálunk röviden beszámolni a látottakról, kedvet csinálni a természetjáráshoz.

Egy kis élménybeszámoló a 2010. Február. 28.-ikai kirándulásunkról:

A mai nap időjárásilag nagyon szép és napos volt, a szél ellenére is 5-en vettünk részt a kiránduláson. A látnivalókat Kerék Katalin állította össze. Kirándulásunk Árpád híd budai oldaláról, a Szentlélek téri buszvégállomásról kezdődött 10 órakor. Utunk első állomásaként az Árpád híd déli oldal bebarangolása volt ahol megnéztük az Óbudai Szent Péter és Pál Főplébánia templomot, amely 1749-ben épült. A templom előtti tér is nagyon kellemes volt, főleg majd tavasszal lesz szép mikor a virágok nyílnak. A templom mellett pár lépésre megcsodálhatjuk a zenélő harangokat, állítólag a harangok minden egész órakor muzsikálnak, bár most sajnos nem üzemelt. További utunk a Budapest Galéria Kiállítóháza, ahol a kiállítás nagyon szerény volt. Pátzay Pál szobrászművész alkotását szemlélhettük meg a kiállítás folyamán.

Miután végig néztük a kiállítást elindultunk egy kis sétára, a Textil Múzeum irányába. Sajnos a Textil Múzeumot nem tudtunk megtekinteni, mert téli nyitva tartás szerint Zárva van Vasárnap. Senkinek nem ment el a kedve ettől, így még sétálgattunk a városban, sétánk során láttunk régi épületeket is. Így az ember el tudta gondolni milyen lehetett a régi emberek élete.

A kirándulásunk a Katonai Amfiteátrumnál ért véget, a beszámoló alatt a kedves olvasó megtekintheti képekben is az élménybeszámolót. (írta: Heinrich Nóra, képeket készítette: Heinrich Nóra)

Oldal: Februás 28-i túra képekben (Óbuda)
Téry Ödön Túra Club - © 2008 - 2024 - teryodonturaclub.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés